bazarnews

کد خبر: ۱۱۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
بازارنیوز گزارش می‌دهد؛
بازار ارز در این هفته وضعیتی تقریباً با ثباتی داشت؛ بازار طلا و سکه هم همچنان در رکود قرار داشته، اما با این حال قیمت انواع سکه و طلای ۱۸ عیار در این هفته رشد اندکی را تجربه کرد.

پادکست| تحلیل بازار طلا و ارز در هفته چهارم مرداد/ روند بازار‌ها در هفته آینده چگونه است؟

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ بازار ارز در هفته چهارم مرداد ماه به مانند هفته قبل روندی تقریباً با ثبات، اما همراه با نوسانی را شاهد بود. در این هفته قیمت هر دلار آمریکا در بازار غیررسمی، دائما در کانال‌های ۴۸ تا۴۹ هزار تومان درحال نوسان بود.


آزاد سازی ۶ میلیارد دلار از منابع ارزی ایران در کره جنوبی، گفتگوی «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان با «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره برجام، انتشار نامه جعلی رییس مجلس درباره لغو مصوبه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها، تغییر محل ارز مورد نیاز خودروسازان و در نهایت اظهارات «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا درباره آزادسازی جاسوسان این کشور از جمله اخبار ارزی مهم بودند که در این هفته منتشر شد.


بازار طلا و سکه هم در این هفته هم به مانند هفته‌های قبل با رکود همراه بود، اما با این حال قیمت انس جهانی طلا، انواع سکه و هر گرم طلای ۱۸ عیار در این هفته رشد اندکی را تجربه کرد.


«مرتضی افقه» کارشناس اقتصادی و همچنین نادر بذرافشان» رئیس اتحادیه طلاو جواهر تهران به تشریح جزئیات روند بازار‌های ارز و طلا در هفته چهارم مرداد ماه پرداختند.


مشروح گفته‌های این دو کارشناس اقتصادی را در پادکست زیر بشنوید؛



پایان پیام//

نام نویسنده:
خبرهای مرتبط
نظرات کاربران
نام:
ایمیل:
* نظر: